Kalendarz

November 2017
M T W T F S S
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930EC

Nadchodzące wydarzenia

  • No events.

Sponsoring

Foto: P. Contin

Foto: P. Contin

Dlaczego warto sponsorować żeglarstwo katamaranowe?

1. Jakie korzyści dla Sponsora możemy zaoferować?

  • ekspozycja logo i marki sponsora na jednym z najlepiej zauważalnych na wodzie i budzących duże zaciekawienie nośniku. Żagle są swoistym bilboardem o powierzchni kilkunastu i więcej metrów kwadratowych, do tego nośnikiem na tyle szybkim, ciągle jeszcze nietypowym na naszych akwenach i plażach, że inwestycja w tego typu reklamę gwarantuje bardzo dużą zauważalność i szczere zaciekawienie widzów / plażowiczów
  • niemal coweekendowa obecność marki na najciekawszych w sezonie letnim akwenach w Polsce. ZAlew Zegrzyński w Warszawie, Sopot, a zwłaszcza plaże w okolicy molo i hotelu Grand oraz rejon Zatoki Puckiej przyciągają rzesze turystów i plażowiczów. Same regaty oraz treningi są organizowane tak, aby dostarczyć obserwatorom i mediom jak najwięcej okazji do zrobienia zdjęć (zapraszamy do obejrzenia GALERII), relacje ukazują się TV i prasie i na portalach o tenatyce żeglarskiej.
  • obecność na łamach i stronach internetowych miesięcznika JACHTING, który objął działania i imprezy Stowarzyszenia patronatem medialnym (kalendarz imprez, zawiadomienia o regatach, relacje z imprez, zdjęcia, filmy na DVD, artykuły pisane przez członków PHCA).
  • treningi i regaty są bardzo spektakularne ze względu na specyfikę poruszania się łódek – jazda z prędkością motorówki na jednym pływaku w bryzgach fal podczas gdy załoga wisi na trapezach poza łódką jest bardzo widowiskowa. Ewentualne wywrotki, które są wpisane w charakter tego sportu dodatkowo zwracają uwagę obserwatorów – podsumowując gwarantujemy dużą liczbę kontaktów z  ciekawym “nośnikiem”.
  • nie tylko same łódki, ich kolorowy i skomplikowany takielunek, ale i sam ubiór i wyposażenie załogi bardzo zaciekawia plażowiczów, którzy często fotografują się na tle katamaranów lub nawet z załogą (traktowaną jak ufoludki, przypływające na dziwnym sprzęcie w grubych kombinezonach podczas 30-sto stopniowych upałów). Szczególnie chętnie kontakt z załogami nawiązują dzieci, prosząc o możliwość przepłynięcia się, dotknięcia łódki, pytając o funkcje różnych elementów wyposażenia.
  • w czasie regat kilkanaście lub kilkadziesiąt katamaranów parkuje na plaży na wygrodzonym terenie. Istnieje możliwość wykorzystania bannerów, flag, telebimów, namiotów, stoisk i hostess  do celów promocyjnych Sponsora.
  • sport żeglarski łączy się również z dużą ilością podróży – katamarany na przyczepach zwracają uwagę kierowców i przechodniów. Obrandowane samochody oraz dobrze widoczne informacje umieszczane na pływakach są dobrym medium reklamowym. Aktywnie ścigająca się załoga przejeżdża w sezonie kilka tysięcy kilometrów z przyczepą i kilkanaście samym autem, jest widoczna w miejscach skupiających tysiące osób z różnych grup docelowych (kempingi, porty, plaże, kurorty, główne drogi).

2. Sponsorowanie cyklu regat / imprez stowarzyszenia klasowego PHCA

W ramach sponsoringu regat oprócz ekspozycji logo na wszystkich startujących w nich łódkach i obecności marki w zawiadomieniach prasowych / relacjach istnieje możliwość przeprowadzenia różnego rodzaju akcji promocyjnych i reklamowych. Dodatkowo istnieje możliwość współpracy przy organizacji “eventów” – oferujemy możliwość odbycia krótkich, pokazowych rejsów katamaranami dla współpracowników, klientów sponsora i innego rodzaju VIPów, a także zorganizowanie regat (VIP Race) z udziałem osób wskazanych przez sponsora (szczegóły w ofercie pakietów sponsorskich na rok 2006) i różnych imprez towarzyszących.

3. Specyfika żeglarstwa katamaranowego i budzone skojarzenia

Sponsoring regat katamaranów pozwoli na łączenie marki i logo Sponsora z wartościami i skojarzeniami budzonymi przez żeglarstwo KATAMARANOWE:

  • współpraca załogi, wzajemne zaufanie, partnerstwo, poleganie na sobie w ekstremalnych sytuacjach, sukces dzięki współpracy w trudnych warunkach
  • ekologia, czystość, też w dziedzinie skojarzeń z samym sportem wolnym od afer, przekupstwa, dopingu itp, jasne, niemal “dżentelmeńskie reguły gry”
  • budzenie wyraźnego, dynamicznego wizerunku marki / sponsora
  • skojarzenia z segmentem premium, dobrą jakością, dobrem pożądanym
  • nowoczesność, wybieganie w przyszłość, nadążanie za najnowszym standardem techniki i nowymi rozwiązaniami.

Zapraszamy
info@hobieclass.pl